DIY; Eenvoudig kerstsfeer maken / easy warm christmas feeling


Voor de kerst wil ik mijn vensterbank eens in een andere sfeer brengen dan ik de afgelopen jaren heb gedaan. Toen ik een foto zag van glazen potten, kwam ik op het volgende idee. Mijn vensterbank leegmaken, glazen potten/vazen uit de kast halen en aanvullen met nieuwe potten. Oude doos uit de berging trekken met decoratiemateriaal. Niet alles was naar mijn zin, dus nog effe langs de action om de mogelijkheden uit te breiden en daarna thuis lekker ontspannen aan de slag. Potten vullen, lint eromheen of lichtje erin en voila!!

I saw a picture with all kinds of glass pots and made my own pots for christmas. I made some space, surged in my cabinet for glass pots and vases, pulled out an old box with decoration materials and went to the store for a bit more decoration. Back home......filling and decorating, see the result!!


Dit was de vensterbank voor mijn creatieve bui.

Before my creative outburst.


Ik heb gebruik gemaakt van glazen potten en vazen, nep sneeuw, kersthangers, raffia en verschillend decoratie materiaal.

I used glass pots and vases, fake snow, christmas ornaments, ribbon and different kinds of decoration materials.


Vul je potten en vazen naar wens. Voor een paar ideeen zie onderstaande foto's.

Fill up your pots and vases as you wish. See pictures below for inspiration.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...