Verftechnieken / Painting techniques



Omdat ik bezig ben met het opknappen van twee oude stoeltjes en een wandkastje leek het me leuk hier een post aan te wijden.

Because I'm renovating two old chairs and a little wardrobe I thought it would be nice to make a post about it.

Ik wilde mijn stoeltjes opknappen in een brocante look, daarvoor ben ik gaan googlen en kwam ik als eerste terecht bij www.verftechnieken.nl 

I wanted to renovate my chairs in an old, little bit rustic look, so I used google and this site came up first www.verftechnieken.nl

Op deze site kan je krijtverf kopen en allerlei producten voor het decoreren en schilderen van je meubels. Je vindt er informatie en inspiratie met betrekking tot verschillende verftechnieken. Onder verftechnieken kan je bijvoorbeeld verstaan; whitewashen, vergrijzen en antiekeffecten.

You can buy chalkpaint on the site and all kinds of products that you can use for decorating or painting your furniture. You will find information and inspiration about different kinds of painting techniques. For example; whitewashing, old wooden look and antique effects.

Ik heb meteen het boekje van Mirjam Steenbeeke besteld en een aantal producten. En daar ben ik me nu mee aan het uitleven. Bezoek haar site en laat je ook meeslepen in de mooie en romantische brocante wereld.

I bought Mirjam Steenbeeke book and a couple of products to get started and that is what I'm doing right now. Visit her site and be inspired in a beautiful and romantic rustic world of brocante.

Wil je weten wat ik van mijn oude stoeltjes maak? Houd mijn blog in de gaten en zie 1 dezer weken het eindresultaat!!

Would you like to see how my chairs turned out? Keep visiting my blog the next couple of weeks and you will see the end result!!




Zo ziet het er nu uit!!

This is what it looks like right now!!



2 opmerkingen:

  1. Dank je. Het schiet al op. Op het moment ben ik bezig met het bekleden van de zitting van de stoeltjes en daarna......zijn die af!!!

    Kan ik daarna mijn energie richten op het afmaken van het wandkastje, wat ook al aardige begint op te schieten.

    Zodra het klaar is en de foto's getrokken zijn komt de post eraan!!

    Liefs,

    Marly.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...