Back after a little break!!

Lieve bezoekers,

De afgelopen maand heeft mijn blog stil gelegen. Ik ben 2 weken erg grieperig geweest en net toen ik een beetje begon op te knappen ging de gezondheid van mijn opa erg achteruit. Met de hele familie hebben we op een fijne manier afscheid kunnen nemen, want op 5 Maart is mijn opa overleden. De crematie is geweest en dus krijg ik langzaam aan weer wat meer tijd om mijn projecten weer op te pakken. Ik hoop dus vanaf nu weer regelmatig een post te kunnen plaatsen.

Liefs,

Marlies.


Dear visitors,

The last month I haven't been active on my blog. After a 2 week period of flue I was just feeling a bit better, but then my grandfathers health took a turn for the worse. We said our goodbye's with the hole family and on March 5 he past away. The cremation is behind us and slowly I'm having a bit more time for my projects. So from now on I hope to post regularly.

With love,

Marlies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...